poniedziałek, 23 lipca 2012

Złotousty Serafin



Władysław Serafin zorganizował konferencję prasową, na której miał wytłumaczyć się z nagrań taśm PSL. Wszak to w jego gabinecie rozpoczęło się to, co dzisiaj nazywa się aferą PSL: nepotyzm, kumoterstwo tej chłopskiej partii.

Wypiera się gość, że to nie jego robota, co jest ewidentną bzdurą. Przejdzie do historii "złotych ust" jego stwierdzenie: "ja nie nagrywałem, kamera nagrywała".

W każdym razie w środku lata otrzymaliśmy niezgorszy kabaret. Na Twitterze rozszaleli się znani politycy i komentatorzy internauci. Każdy miał ubaw po pachy.

Oto niektóre wyimki, które odnoszą się do "kabaretowych" powiedzeń Serafina na konferencji prasowej i trawestują "pierwsze usta Rzeczpospolitej" (zdaje się, że nikt go już nie przebije):

"Waldek Serafin - baron Munchausen polskiego rolnictwa, Andrzej Smietanko - Tony Halik. PSL -partia indywidualności :-)" - Przemysław Wipler

Cwaniaczek-prostaczek - paskudne wrażenie po konferencji Serafina. I dalej nie wiadomo, kto, po co, przeciw komu." - Paweł Wimmer

"Serafin jest tak genialny, że nawet "na stojaka" robi na siedząco. Miszcz europejskiej ligi światowej!" - Mikołaj Wójcik

"U nas w związku nie ma dymisji. Łubu dubu" - Michał Szułdrzyński

"Serafin: zrobiłem to na wzór standardów światowych! mi si nalezy medal!" - Mikołaj Wójcik

"Niech Pan mi nie przerywa, bo to niekulturalne. A nagrywanie kumpli to szczyt kultury?"   - Michał Szułdrzyński

"Serafin powinien od dzis wystepowac z listkiem marihuany w klapie, a Ruch Wolnych Konopii powinien dac mu honorowa prezesure" - Wojtek Szacki

"Serafin nagrywał, nim stało się to modne #hipsterrolnictwa" - Michał Szułdrzyński

"»Nie wolno dzis obrazac PSLu i prezesa Pawlaka. Nie pozwalam!« pan Serafin gani." - Maciej Słomczyński

"Tajemnica taśm wyjaśniona: »w związku panuje piuralizm«" - Michał Lange

"Serafin bohaterem wsi! »Jestem dumny z chłopów i oni będą jeszcze ze mnie dumni«. Będzie Jakubem Szelą? Wyrżnie wrogów wsi?" - Mikołaj Wójcik

"Serafin: »Ja nie znam taśm, ja nic nie oglądałem!«" - Michał Lange

"kończ waść wstydu oszczędź ..." - Krzysztof Kosiński

"Legitymacja członka Kółek Rolniczych w portfelu to dopiero jest hipsterka!" - Andrzej Koneszko

”Kazdy z nas je codziennie bochen chleba. Kromkie chleba, przepraszam” - Wojtek Szacki

"Jedno nasionko holenderskie kosztuje 20 groszy. Dziwicie się czemu taki Śmietanko musi tyle kasy kosić? Jak ziarenka takie drogie? #zenua" - Mikołaj Wójcik

"Matrix!! Serafin do Lukasika : trzymaj sie Wladek"   - Agnieszka Rucińska

Zachowano pisownię oryginalną 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz